מטורללים

קומדית מצבים אבסורדית

לוגו מטורללים

קומדית מצבים אבסורדית מבית היוצר של המחזאי הגרמני פורץ הדרך מריוס פון מיינבורג.
באופן מקורי ומצחיק עד דמעות, המחזה מערבב את הפוליטי והאישי, מאתגר מיתוסים ומוסכמות חברתיות, זוגיות, אינטלקטואליות ואמוניות, ותוהה ועל המשמעות של כל אלה.
העלילה מתחילה עם זוג השב הביתה מחופשה ומגלה שדירתו מוזנחת, העציצים לא הושקו, וחברת החשמל ניתקה את הזרם. מדוע זוג החברים שאמור היה לשמור על הדירה, לא טיפל בכל אלה? החברים מופיעים, אך טוענים שהם בעלי הבית, שאין שום בעיה עם החשמל ושהם ישמחו להפגש, אבל בפעם אחרת. הזוג הראשון נאלץ לפנות את המקום אך חוזר תוך זמן קצר, הפעם בתור הילד של הזוג השני והאופר ששומרת עליו, אשר איתה האבא מנהל רומן, או שבעצם היא אשתו? במשחק המשעשע שמתפתח מכאן, בכל כמה דקות הקרקע נשמטת לדמויות מתחת לרגלים, והם נלחמים לשרוד במציאות חדשה דרך החלפת זהויות, אימוץ או ניפוץ נרטיבים ומוסכמות, והמצאה מחודשת של מערכות היחסים ביניהם.
הסוף, כמובן, מפתיע ובלתי צפוי, והתהיות וסימני השאלה איתם נשאר הצופה, הם בדיוק אלה שיגרמו לו לרצות לצפות בהצגה שוב ולגלות כל פעם רבדים נוספים, שונים ומסקרנים.

משך ההצגה: כשעה וחצי.

"מטורללים": המחזה הנכון בזמן הנכון. "מטורללים" הוא מחזה אבסורד שנון בעל מבנה נזיל של זהויות ומציאויות. ההצגה מצליחה להגיד משהו אמיתי, חדש ואפילו קומי על העולם מלא האפשרויות אבל מעורר האימה שאנחנו חיים בומזמן לא צפיתי במחזה רלוונטי כמו "מטורללים", שעצם הבחירה בו היא הישג בולט לטובה בשדה התיאטרון הרפרטוארי. ננו שבתאי// הארץ

תמונת יחצ מטורללים

*צילום: אילן בשור

שחקנים מטורללים*צילום: יוסי צבקר

הנחות לאזרחים ותיקים

שחקנים ויוצרים

מאת: מריוס פון מיינבורג

תרגום: אבישי מילשטיין

בימוי: שרון שטרק

מוזיקה מקורית ועריכת סאונד: יונתן הררי ודן לביא

תאורה: אמיר קסטרו

תלבושות: ורוניקה שור

תפאורה: זוהר שואף

ע.במאית: שגיא קרישר

קרבות במה: גיא באומהקר

בהשתתפות: מעיין בלום, יעל טל, עומר עציון, איילת רובינסון

הצגות קרובות

הזמנת כרטיסים

כותרת דינמית כותרת

שישי
12.7.2021
21:00
טקסט דינמי
כרטיסים
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
פנו אלינו