מידע למבקרים

 

"התו הסגול לקבלת קהל" - אתם שואלים, אנחנו עונים

 

 

באילו פעולות נוקט התיאטרון על מנת לשמור על סביבה מוגנת עבורנו?
ניקוי וחיטוי מתחם התיאטרון והאולמות באופן קבוע, הצבת עמדות אלכוג'ל ומתקני היגיינה בכמה מוקדים, עמדת בידוק חום בכניסה (לא תותר כניסת אדם עם חום מעל 38), חובת עטיית מסיכת פנים, מגבלת מכסת נוסעים במעלית (עד 3), ישיבה באולם במרחקים הקבועים עפ"י חוק וכל שיידרש מאיתנו בכפוף להנחיות משרד הבריאות.


התיאטרון עושה כל שביכולתו לעמוד בהנחיות, בואו נגלה כולנו אחריות אישית לנו ולסובבים אותנו ונקפיד לכבד את הנהלים.

 

מתי כדאי לי להגיע לתיאטרון?
מאחר ואנו עובדים על פי הנחיות משרד הבריאות, ייתכנו עיכובים במעלית, בכניסה ללובי ועוד, לכן המלצתנו היא להגיע לתיאטרון כשעה מראש.

 

האם החניון פתוח?
בהחלט. עלות הכניסה לחניון הנה 10 ש"ח. ע"מ להמנע מעיכובים מיותרים התשלום יבוצע מראש. אנא צרו קשר בטלפון 04-8600500 שלוחה 1, או לחצו ורכשו כרטיס חנייה כאן. בכניסה לרכישה, הקפידו לבחור את כרטיס החניה לתאריך ההצגה שלכם. ביום ההצגה תקבלו מסרון עם אישור כניסה לחניון.

 

האם יש צורך לעמוד בקופה לקבלת כרטיס?
לא. בבוקר ההצגה תקבלו מסרון ובו פירוט מקומות הישיבה שלכם. את המסרון הזה תציגו לסדרן בכניסה לאולם ותתיישבו במקומותיכם. אנא זכרו לקחת אתכם את המכשיר הנייד הרלוונטי.

 

יש לי את מקום הישיבה הקבוע שלי ואני לא מעוניינ.ת להחליפו
אנו מודעים לחשיבות מיקום המושבים עבורכם, אולם באופן זמני בלבד, עד שנחזור לשגרה, תשובצו במקומות ישיבה המושפעים מהנחיות משרד הבריאות. מתנצלים על אי הנוחות ומבקשים את שיתוף הפעולה המלא שלכם.

 

מה הנוהל לגבי מעליות?
מספר נוסעי המעלית לא יעלה על שלושה בו זמנית. אנא התאזרו בסבלנות.

 

האם אני מחויב.ת לעטות מסיכה במהלך הערב?

בהחלט. עטיית מסיכת פנים היא תנאי הכרחי לשהייה במרחב ציבורי. אנא הקפידו לכסות באמצעות המסיכה את האף ואת הפה במהלך כל השהייה במתחם התיאטרון.

 

אם אני לא חש.ה בטוב ביום ההצגה, האם אוכל לצפות בהצגה במועד חדש?
בהחלט. האחריות האישית של כולנו חשובה ביותר. אנחנו מחויבים לשמור על עצמנו וגם על הסביבה, לכן במידה ויש לכם תסמינים של חום, שיעול, קוצר נשימה ו/או הייתם במגע עם חולה קורונה מאומת, אנא המנעו מהגעה לתיאטרון.  כל המודיע מבעוד מועד על אי הגעה להצגה ישובץ להצגה במועד חדש. מי שלא יודיע יאבד את הזכות לצפות בהצגה.


שימו לב שבכניסה לתיאטרון תהיה עמדת בידוק חום. לא תותר כניסת אדם עם חום מעל 38.

 

 

בריאות לכולנו
וחזרה נעימה לשגרה

כיף שחזרתם!

 

 

~~~

מחיר כרטיס להצגה
הצגה בבמה ראשית: 180 ₪, אזרח ותיק: 90 ₪. הצגות בבמות 2, 3: 150 ₪, אזרח ותיק: 75 ₪. (למעט מחזות זמר ומופעי בידור)

 

חדשות ומבצעים

תיאטרון חיפה מעדכן אתכם באמצעות מסרונים על כל ההצגות הכי חדשות וכל המבצעים הכי שווים - אצלכם בתיאטרון הבית! להפסקת קבלת המידע השיווקי פשוט לחצו ''הסרה'' או חייגו 04-8600500 שלוחה 1.

 

הקץ לתורים!
הכניסה להצגות בתיאטרון חיפה היא מהירה וללא עמידה בתור. כרטיס המנוי שברשותכם הוא רב שנתי ומהווה אישור כניסה להצגה. מקומות הישיבה שנבחרו ישלחו במסרון ביום ההצגה. חידוש המנוי - כרטיס המנוי שברשותך יטען אוטומטית עם חידוש המנוי.

 

חשוב לדעת!
כרטיס מנוי הפלסטיק שברשותכם מהווה גם כרטיס כניסה לאולם (במקום כרטיס הנייר) ותקף להצגות הסדרה, להצגות הבחירה וכן להצגות שהוחלפו. שימו לב, מנויים במנוי הקלאסי, מקומות הישיבה תקפים אך ורק להצגות הסדרה במועד המקורי.

 

כיצד נדע היכן נשב?
בעת ביצוע ההזמנה נציג השירות יציין את מקום הישיבה שלכם. אנא רישמו לפניכם. בנוסף, ביום ההצגה תקבלו מסרון תזכורת על ההצגה שהוזמנה עם ציון מקומות הישיבה. בהגיעכם לאולם אנא הציגו את כרטיס הפלסטיק לסדרן לסריקה וגשו לשבת במקומות הישיבה המופיעים במכשיר הסלולרי שלכם. חשוב להגיע בערב ההצגה עם המכשיר הסלולרי וכן עם כרטיס המנוי.

הבחירה שלכם
מנוי קלאסי - באפשרותך להחליף כל אחת מההצגות האורחות בסדרה, אחת בשניה.

 

שעות פעילות שירות לקוחות
א'-ה' 9:00-21:00 // ימי ו' וערבי חג 9:00-12:00 // מוצ”ש 19:00-21:00 (כאשר מתקיימת הצגה). שירות לקוחות 04-8600500 שלוחה 1

 

הזמנת כרטיסים
ניתן גם להזמין כרטיסים בפנייה לדוא”ל cs@ht1.co.il או באתר האינטרט שלנו: www.ht1.co.il

נא לדייק
המבקרים מתבקשים לדייק. לאחר תחילת ההצגה בבמה הראשית יופנו המאחרים לישיבה באולם העליון. בבמה 3 עקב מבנה האולם, לא תתאפשר למאחרים כניסה להצגה.

 

ביטול הצגה
ביטול הצגה - עד 48 שעות לפני מועד ההצגה, אחרת יחויב כרטיס המנוי.

 

כרטיס מנוי
נא להגיע עם כרטיס המנוי בערב ההצגה. במקרה של אובדן הכרטיס, יונפק כרטיס מנוי חדש
בעלות של 25 ₪.


חניון התיאטרון
חניון התיאטרון עומד לרשותכם ברח' פבזנר 29 (כניסה מרח' בלפור). במסגרת שיפור השירות ללקוחות התיאטרון, הותקנה מעלית מכל קומות החניון אל רחבת התיאטרון. החניון עומד לרשות המבקרים עד שעת סיום ההצגה.

 

בית קפה
''קפה שני'' עם תפריט מגוון עומד לרשותכם במבואת התיאטרון לפני כל הצגה. בתאבון.

 

למידע נוסף
נציג התיאטרון יעמוד לרשותכם בערב ההצגה בעמדת מכירת התוכניות וחלוקת האוזניות
לשאלות נוספות.