תקנון ותנאי שימוש באתר, ונוהל ביטול
מנוי/ה יקר/ה,
בתאטרון חיפה מוצעים לבחירתך שני מסלולי מנויים:
1)מנוי קלאסי
- במנוי הקלאסי הנך נהנה מ-7 הצגות, 6 הצגות קבועות מראש במקומות הישיבה שנבחרו והצגת בחירה אחת מכלל ההצגות המוצעות, בשיבוץ מראש עם מוקד שירות הלקוחות).
- למנויים קלאסיים אשר מעוניינים לצפות בהצגות בחירה נוספות, ישנה הטבה מיוחדת של "מיני מנוי" – 4 כרטיסים נוספים להצגות בחירה.
- המנוי תקף לעונה (ספטמבר – אוגוסט).
2) מנוי פתוח
- במנוי הפתוח הנך נהנה מ-5 הצגות לבחירתך, בשיבוץ מראש עם מוקד שירות הלקוחות. את ההצגות ניתן לבחור מבין הצגות תיאטרון וממיטב ההצגות המתארחות ממגוון תיאטרוני ישראל.
- תוקף המנוי הפתוח הינו שנה ממועד הרכישה.
- בקשות לדחייה / ביטול הצגה שכבר הוזמנה, עבור כל סוגי המנויים, ניתן להעביר למחלקת שירות לקוחות עד 48 שעות לפני תחילת ההצגה.
- ניתן גם לרכוש מנוי או כרטיסים כמתנה.
- ניתן לממש עד 2 כרטיסים למנוי או כרטיס אחד למחזמר.
- התאטרון שומר לעצמו על הזכות לקחת תוספת תשלום על הפקות יקרות כגון מחזות זמר.
- כרטיס המנוי שברשותך הינו רב עונתי, נא לשמור על המנוי. הוא נטען אוטומטית עם חידוש המנוי לעונה הבאה. במידה והחלפתם סדרה/ מקום, יישלח אליכם כרטיס מנוי חדש.
- ביום ההצגה יישלח אליך מסרון (SMS) עם מקומות הישיבה בהצגה. הכניסה לאולמות תהיה באמצעות מסרון זה. יש להציג המסרון בכניסה לאולם. אנא ודאו שמספר הטלפון הנייד מעודכן.
- מידע על ההצגות נמצא בעלונים שיישלחו אליך במהלך העונה, ובאתר התיאטרון שכתובתו www.ht1.co.il
- ניתן להזמין כרטיסים להצגות בטלפון: 04-8600500 שלוחה 1.
- כמו כן, ניתן לבצע הזמנת כרטיסים - מימוש מנוי – באמצעות אתר האינטרנט בקלות ובנוחות בכתובת www.ht1.co.il.
יש לבצע רישום ראשוני - יבוצע על ידי נציגי השירות.
- מחלקת שירות לקוחות תשמח לעמוד לשירותך במועדים הבאים:
בימים א' – ה' בין השעות 09:00 – 21:00, בימי ו' וערבי חג בין השעות 09:00 – 12:00מוצ"ש (בערבי הצגה בלבד) מצאת השבת - 21:00.
__________________
נוהל ביטולי עסקאות
על פי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), לצרכן הזכות לבטל עסקאות מסוימות באופן חד צדדי וללא סיבה, ולקבל את כספו חזרה, תחת התנאים הבאים:
ביטול כרטיסים:
- ניתן לבטל את העסקה רק אם ערך המוצר הוא מעל ל-50 ש"ח (51 שקלים ומעלה).
- על הצרכן להודיע למוכר על ביטול העסקה בכתב, באמצעות הדואר, בפקס או בדואר אלקטרוני.
- על המוכר להשיב לצרכן תוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול את הסכום שנגבה, בניכוי דמי ביטול בגובה של 5% מסכום העסקה או 100 שקל, הנמוך מביניהם.
ביטול מנוי:
- ניתן לבטל 14 ימים מיום עשיית העסקה.
- זכות הביטול ניתנת גם אם התחילו כבר במתן השירות. הצרכן ישלם לעוסק את החלק היחסי עבור השימוש בשירות.
- העסקה תבוטל בניכוי דמי ביטול של 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים, לפי הנמוך מבינהם.
- כדי לבטל עסקה מתמשכת יש להודיע לעוסק על ביטול העסקה. הודעת הביטול חייבת לכלול את הפרטים הבאים: שם הצרכן, מס' תעודת הזהות של הצרכן, סכום העסקה וסיבת הביטול.
- אם ההודעה נמסרת בעל-פה עשוי הצרכן להציג פרט מזהה נוסף (4 ספרות אחרונות של אמצעי התשלום איתו נרכש המנוי.
- על התאטרון להוציא הודעת ביטול בכתב.