מדיניות פרטיות

מדיניות פרטיות
ברוכים הבאים לאתר האינטרנט של חברת תיאטרון חיפה
אנא קרא בקפידה את מדיניות הגנת הפרטיות המפורטת להלן (להלן – “מדיניות הפרטיות”).
הגלישה והשימוש שתעשה באתר ("האתר”) כפופה למדיניות הפרטיות. במידה ואינך מסכים לאמור במדיניות הפרטיות במלואה וללא סייג, אנא הפסק מייד את גלישתך באתר (גלישתך באתר כפופה גם לתנאי השימוש באתר).
1. כללי
a. תיאטרון חיפה (להלן – “החברה”) מכבדת את פרטיותו של כל אדם המשתמש באתר או בתוכנה המקשרת בין המשתמשים ללקוחות קצה (להלן – “המשתמש”). מדיניות הפרטיות המפורטת להלן מתייחסת לסוג המידע שהחברה תהא רשאית לאסוף ו/או למסור ו/או לחשוף, כמו גם את הדרך ומטרת עיבוד מידע זה. מדיניות הפרטיות אף תורה ותנחה את המשתמש כיצד לנהוג במידה שברצונו, כי פרטיו האישיים לא ייאספו או יחשפו ו/או ימסרו לאחרים כאשר הוא משתמש או מבקר במערכת .
b. החברה רשאית, בכל עת, לשנות את מדיניות הפרטיות על ידי עדכונו של מסמך זה, ושינוי זה יחייב את המשתמש לכל דבר ועניין.

2. ניהול המידע
a.
חלק מהשירותים בתוכנה מחייבים רכישה. במסגרת השימוש בתוכנה תידרש למסור מידע, כדוגמת שמך, כתובתך, דרכי ההתקשרות עמך או כתובת הדואר האלקטרוני שלך.
b. החברה רשאית לנהל מאגר מידע ולעבד כל נתון על המשתמשים (כגון שם, כתובת, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, וכיו”ב) (להלן – “מידע אישי” או “פרטים אישיים”) אשר יגיעו לידיעת החברה במסגרת השימוש בתוכנה ושהועברו על ידי המשתמשים, על פי בחירתם החופשית. החברה מתחייבת כי ככל שיהיה לה מאגר מידע כאמור, השימוש בו ואופן ניהולו יהיו בהתאם להוראות דיני מדינת ישראל שיחולו לאותו עניין.
c. החברה עשויה להשתמש במידע האישי למטרות תפעוליות, צרכי חישובים ודוחות שבוצעו על ידי המשתמשים, והודעות דואר אלקטרוני מהמערכת לצרכי התראות ונתונים.
d. אם משתמש אינו מעוניין שמידע אישי שלו ייאסף, יימסר או ייחשף באופן כלשהו כמתואר לעיל, עליו להימנע מהעברת פרטיו האישיים לחברה כאמור או להסיר את עצמו או חלק מפרטיו האישים.
e. משתמש בתוכנה אשר הסכים לתנאים שתוארו לעיל לגבי איסוף, אחסון וחשיפת פרטיו האישיים בהתאם להוראות אלה, רשאית לממש כל זכות השמורה לו במסגרת הדין.
f. במקרה ועל החברה יוטל צו שיפוטי המורה לה לאסוף או למסור ו/או לחשוף את פרטיו האישיים של משתמש בתוכנה, לא תהיה לחברה כל חבות ו/או אחריות כלפי אותו משתמש או מי מטעמו.
g. מידע נוסף שייאסף באופן אוטומטי
במקרים מסוימים, ייתכן איסוף אוטומטי (למשל, שלא באמצעות רישום) של מידע טכני מסוים, שאינו בר-זיהוי באופן אישי, בעת שהמשתמש בתוכנה מחובר או מדפדף בתוכנה / אפליקציה.
h. ברירת דין ומקום שיפוט
על מדיניות הפרטיות יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל, מקום השיפוט הבלעדי לכל עניין הנוגע למדיניות הגנת הפרטיות באתר הינו בבתי המשפט המוסמכים באזור תל אביב – יפו.
i. תיאטרון חיפה מקפיד על קיום הוראות החוק ומכבדת את זכותם של משתמשי התוכנה ואחרים. במידה ויש לך טענה כלשהיא נא פנה אלינו לפי הפרטים שלהלן ואנו נשתדל לטפל בפנייתך בהקדם. תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, והם מתייחסים, כמובן, גם לנשים.

השימוש באתר אינטרנט זה (להלן – "האתר"), כפוף לתנאי השימוש המפורטים להלן. השימוש באתר מעיד על הסכמת הלקוח באתר (להלן "המשתמש" או "הלקוח") לאמור בתנאי השימוש.

תיאטרון חיפה רשאי לשנות את תנאי השימוש באתר מעת לעת, מבלי למסור על כך הודעה מוקדמת מראש, ותחילת תוקפם של השינויים תהא עם פרסומם. תנאי השימוש באתר מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, ומופנים אל נשים ואל גברים כאחד.
האתר שומר על את הפרטיות של הגולשים, המבקרים בו. כל הפרטים יישמרו בצורה חסויה ולא יועברו למי שאינו מורשה לכך עפ"י דין או עפ"י התקנון ללא אישור המשתמש ולא יעשה בהם כל שימוש למעט השימושים המפורטים להלן.
שימוש במידע ונתונים
השימוש במידע או בנתונים שימסור המשתמש, כאמור לעיל, ייעשה על פי תנאי מדיניות אבטחת המידע, על פי הוראות הדין, ולמטרות שלהלן:
- ביצוע הזמנות ורכישת מנויים ו/או כרטיסים להצגות ומופעים המתקיימים בתיאטרון.
- משלוח מידע ופרסומים בנוגע לתיאטרון לכתובת הדואר האלקטרוני של המשתמש. המשתמש רשאי להודיע לתיאטרון, בכל עת, כי הוא אינו מעוניין בקבלת מידע ותכנים אלו.
- יצירת קשר עם המשתמש בקשר להזמנה שביצע.
תיאטרון חיפה מתחייב להימנע, ככל האפשר, ממסירת פרטיו של המשתמש לצדדים שלישיים, אלא אם ניתנה הרשאה לכך על ידי המשתמש או שהדבר נדרש לצורך בקשה שהעלה המשתמש או במקרה שהמשתמש הפר את תנאי השימוש באתר או ביצע באמצעות האתר פעולות הנראות כמנוגדות לדין או ניסיון לבצע פעולות מעין אלה או במקרה שתיאטרון חיפה יקבל צו שיפוטי המורה לו למסור פרטים אודות המשתמש לכל צד שלישי.
אחריות המשתמש
המשתמש מסכים כי הוא בלבד יישא בכל אחריות וסיכון לכל נזק ו/או הפסד שייגרמו לו בגין השימוש באינפורמציה הרשומה באתר, לרבות צד שלישי.
אבטחת המידע
על פי חוק, לא חלה על המשתמש החובה למסור מידע או נתונים אודות עצמו. אולם, המשתמש לא יוכל לבצע הזמנות או להירשם למועדון באמצעות האתר, מבלי למסור מידע זה. המידע והנתונים שימסור המשתמש לאתר בעת ביצוע רכישה דרך האתר, כאמור, יישמרו במאגר המידע של תיאטרון חיפה .
תיאטרון חיפה ינקוט בכל אמצעי האבטחה הסבירים לאבטחת המידע הנמסר על ידי המשתמש.
באתר פועלות מערכות לאבטחת מידע ולשמירת פרטיו של המשתמש. המערכות מצמצמות את הסיכון הנשקף למידע המועבר על-ידי המשתמש באמצעות מערכת האינטרנט. יחד עם זאת האתר אינו יכול להבטיח אבטחה מושלמת מפני חדירות בלתי מורשות. לפיכך האתר לא יישא בכל אחריות, ישירה או עקיפה, במקרים של שימוש במידע ותמונות שנמסרו על ידי המשתמש הנובע, במישרין או בעקיפין, משימוש בלתי הוגן של אחרים או כתוצאה ממעשים ו/או מחדלים אשר אינם בשליטת האתר.
זכויות יוצרים
האתר הינו בבעלות בלעדית והוא נכס רוחני של תיאטרון חיפה. אין ולא יהיו לאיש זכויות או תביעות כספיות או רוחניות כלשהן באתר בהווה או בעתיד, ללא חוזה כתוב וחתום ע"י תיאטרון חיפה.
משתמש אינו רשאי להעביר, להפיץ ו/או לשכפל כל מידע או תמונה אשר מוגן בזכויות יוצרים, סימן מסחרי, או כל מידע ששייך לבעל קניין רוחני, ללא אישור בכתב מגורם מוסמך לכך בתיאטרון חיפה.
סמכות שיפוט
על תקנון זה ותנאיו יחולו דיני מדינת ישראל והם יפורשו על פיהם בלבד.
זמינות האתר
תיאטרון חיפה מתחייב לטפל ולתחזק את האתר כמיטב יכולתו, יחד עם זאת התיאטרון לא מתחייב כי השימוש באתר יהיה זמין בכל עת וללא טעויות או שכל פגם או ליקוי בשירות יתוקן. כמו-כן אנו שומרים על הזכות להפסיק את פעילות האתר ללא כל הודעה מוקדמת.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
פנו אלינו