תקנון ותנאי שימוש באתר, ונוהל ביטול

 

מנוי/ה יקר/ה,

בתאטרון חיפה מוצעים לבחירתך שני מסלולי מנויים:

1)מנוי קלאסי

- במנוי הקלאסי הנך נהנה מ-7 הצגות, 6 הצגות  קבועות מראש במקומות הישיבה שנבחרו והצגת בחירה אחת מכלל ההצגות המוצעות, בשיבוץ מראש עם מוקד שירות הלקוחות).

- למנויים קלאסיים אשר מעוניינים לצפות בהצגות בחירה נוספות, ישנה הטבה מיוחדת של "מיני מנוי" – 4 כרטיסים נוספים להצגות בחירה.

- המנוי תקף לעונה (ספטמבר – אוגוסט).

2) מנוי פתוח

- במנוי  הפתוח הנך נהנה מ-5 הצגות לבחירתך, בשיבוץ מראש עם מוקד שירות הלקוחות. את ההצגות  ניתן לבחור מבין הצגות תיאטרון וממיטב ההצגות המתארחות  ממגוון תיאטרוני ישראל.

- תוקף המנוי הפתוח הינו שנה ממועד הרכישה.

 

- בקשות לדחייה / ביטול הצגה שכבר הוזמנה, עבור כל סוגי המנויים, ניתן להעביר למחלקת שירות לקוחות עד 48 שעות לפני תחילת ההצגה.

- ניתן גם לרכוש מנוי או כרטיסים כמתנה.

- ניתן לממש עד 2 כרטיסים למנוי.

- התאטרון שומר לעצמו על הזכות לקחת תוספת תשלום על הפקות יקרות כגון מחזות זמר.

 

- כרטיס המנוי שברשותך  הינו רב עונתי,  נא לשמור  על המנוי. הוא נטען אוטומטית עם חידוש המנוי לעונה הבאה. במידה והחלפתם סדרה/ מקום,  יישלח אליכם כרטיס מנוי חדש.

- ביום ההצגה  יישלח אליך מסרון (SMS) עם מקומות הישיבה בהצגה. הכניסה לאולמות תהיה באמצעות מסרון זה. יש להציג המסרון בכניסה לאולם. אנא ודאו  שמספר הטלפון הנייד מעודכן.

- מידע על ההצגות נמצא בעלונים שיישלחו אליך במהלך העונה, ובאתר התיאטרון   שכתובתו  www.ht1.co.il

- ניתן להזמין כרטיסים להצגות בטלפון: 04-8600500  שלוחה 1.

- כמו כן, ניתן לבצע הזמנת כרטיסים -  מימוש מנוי – באמצעות  אתר האינטרנט בקלות ובנוחות בכתובת  www.ht1.co.il.   יש לבצע רישום  ראשוני - יבוצע על ידי נציגי השירות.

- מחלקת שירות לקוחות תשמח לעמוד לשירותך במועדים הבאים:

בימים א' – ה' בין השעות   09:00 – 21:00, בימי ו' וערבי חג בין השעות  09:00 – 12:00מוצ"ש (בערבי הצגה בלבד)  מצאת השבת - 21:00.

 

 __________________

 

נוהל ביטולי עסקאות

על פי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), לצרכן הזכות לבטל עסקאות מסוימות באופן חד צדדי וללא סיבה, ולקבל את כספו חזרה, תחת התנאים הבאים:

ביטול כרטיסים:

- ניתן לבטל את העסקה רק אם ערך המוצר הוא מעל ל-50 ש"ח (51 שקלים ומעלה).

- על הצרכן להודיע למוכר על ביטול העסקה בכתב, באמצעות הדואר, בפקס או בדואר       אלקטרוני.

- על המוכר להשיב לצרכן תוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול את הסכום שנגבה, בניכוי דמי ביטול בגובה של 5% מסכום העסקה או 100 שקל, הנמוך מביניהם.

ביטול מנוי:

- ניתן לבטל 14  ימים מיום עשיית העסקה.

- זכות הביטול ניתנת גם אם התחילו כבר במתן השירות. הצרכן ישלם לעוסק את החלק היחסי עבור השימוש בשירות.

- העסקה תבוטל בניכוי דמי ביטול של 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים, לפי הנמוך מבינהם.

- כדי לבטל עסקה מתמשכת יש להודיע לעוסק על ביטול העסקה. הודעת הביטול חייבת לכלול את הפרטים הבאים: שם הצרכן, מס' תעודת הזהות של הצרכן, סכום העסקה וסיבת הביטול.

- אם ההודעה נמסרת בעל-פה עשוי הצרכן להציג פרט מזהה נוסף (4 ספרות אחרונות של אמצעי התשלום איתו נרכש המנוי.

- על התאטרון להוציא הודעת ביטול בכתב.